Przeprowadzki instytucji

przeprowadzki instytucjiFirma Euromax Kraków to niezawodny partner dla firm, instytucji oraz przedsiębiorców.
Oferujemy przeprowadzki biur, przeprowadzki archiwów, przeprowadzki magazynów.

Wieloletnie doświadczenie, ugruntowana pozycja na rynku przeprowadzek oraz doskonała znajomość specyfiki tej branży pozwala nam zaoferować przeprowadzki dla instytucji.

 

Proces przeprowadzki instytucji jest podobny do przeprowadzki firm. Jednak procedury w instytucjach państwowych i samorządowych są bardziej restrykcyjne. Wymaga to wykonania dodatkowych czynności ze strony firmy odpowiedzialnej za przeprowadzkę.


Przede wszystkim każda przeprowadzka instytucji musi być koordynowana przez jedną osobę odpowiedzialną za planowanie, zbieranie informacji od przedstawicieli instytucji, zarządzanie pracownikami firmy przeprowadzkowej.

Aby zagwarantować sprawne funkcjonowanie urzędu podczas prac możemy zaplanować indywidualny harmonogram usługi tak, aby zachować ciągłość pracy i zminimalizować wszelkie niedogodności związane z relokacją. W celu zminimalizowania przestojów w funkcjonowaniu poszczególnych działów nasi pracownicy mogą pracować 24 godziny na dobę lub zaplanujemy usługę weekendową, tak by w poniedziałek rozpoczęli Państwo pracę w nowej lokalizacji.


W wyniku wieloletnich doświadczeń opracowaliśmy rozwiązania pozwalające na bezpieczny przewóz sprzętów i urządzeń biurowych: komputerów, serwerów, kserokopiarek, itp.
Bezpłatnie dostarczamy z wyprzedzeniem wszystkie niezbędne materiały do pakowania oraz zabezpieczenia przewożonego mienia (pojemniki, kartony, folię stretch i bąbelkową, taśmy, narożniki zabezpieczające).

Meble zostaną dokładnie oznaczone, do jakiego działu instytucji należą, oznaczony zostanie numer pokoju do jakiego mają trafić oraz nazwisko osoby odpowiedzialnej. Dzięki starannym oznaczeniom wszystkie meble i urządzenia ustawiane zgodnie z przedstawioną aranżacją. Zajmiemy się procesem utylizacji niepotrzebnych zużytych mebli, lub wycofanego z użytku sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych.


W urzędach i innych instytucjach państwowych i samorządowych przywiązuje się dużą wagę do dokumentacji. Jest to zrozumiałe, ponieważ większość dokumentów ma charakter poufny.
Niektóre instytucje posiadają specjalne procedury w związku z przenoszeniem dokumentacji. P
rzed przeprowadzką sprawdzimy czy takie procedury obowiązują naszego klienta a nasza firma
się do nich dostosuje.
W instytucjach zazwyczaj znajduje się dużo dokumentacji poufnej. Dokumenty poufne przewieziemy
w zamkniętych szafkach lub w zamkniętych zaplombowanych pojemnikach dostarczonych przez naszych pracowników. Współpracujemy z firmami specjalizującymi się w profesjonalnym niszczeniu zbędnej dokumentacji.


Służymy profesjonalnym doradztwem oraz zapewniamy profesjonalne zaplecze techniczne, współpracę z Klientem na każdym etapie – od planowania do realizacji przeprowadzki instytucji. Zapewniamy wcześniejszą bezpłatną wizytę naszego konsultanta w celu oszacowania kosztów, czasu pracy, planu relokacji, potrzebnych materiałów i usług dodatkowych.